vrijdag 2 januari 2009

Suzie's pedia


Waarde mailende medemens,
Ik wil iedereen bedanken voor al de mails die je me hebt doorgestuurd.
Ik bedank alvast iedereen die me de mail heeft gestuurd over die rattepis in de lijm in enveloppes, want nu moet ik telkens een natte spons gebruiken bij iedere brief die ik wil dichtplakken.
Ik heb ook geen spaargeld meer omdat ik alles heb weggeven aan dat zieke kindje - dat jullie blijkbaar ook allemaal kennen -, die al voor de 1.387.258ste keer aan het doodgaan is in het ziekenhuis.
Maar dat zal gelukkig vlug veranderen, wanneer ik die 15.000 dollar zal ontvangen van Bill Gates en Microsoft, omdat ik mee heb gedaan aan hun speciaal email programma.
Of ook van die oude bankbediende van Nigeria die 7.000.0000 dollar wil delen met me, omdat er een naamgenoot van me plots is overleden daar in een auto ongeval.
Ik hoef me ook geen zorgen meer te maken over mijn verloren zieltje, want 363.214 engeltjes zorgen nu voor me.
Ik heb ook geleerd dat mijn gebeden alleen verhoord zullen worden als ik mijn emails doorstuur naar 7 vrienden en een wens doe binnen 5 minuten.
Ik drink ook geen Coca-Cola meer omdat dit geldstukken kan oplossen en harde WC vlekken verwijdert.
Ik kan ook geen pompstation binnenrijden zonder een vriend mee te nemen die een oogje in het zeil houdt, zodat er geen serie moordenaar op mijn achterbank kruipt, wanneer ik aan het tanken ben.
Ik kan ook geen winkelcentra meer binnengaan, want met die gratis proevertjes gaan ze me drogeren en bestelen.
Ik neem ook geen telefoons meer op, want iemand zal vragen om #198# in te toetsen, met als gevolg een gepeperde factuur te krijgen met telefoons naar Jamaica, Oeganda, Singapore en Oesbekistan erop vermeld.
Als je deze mail niet doorstuurt naar 144.000 vrienden in de volgende 10 minuten, zal een grote vogel op je kop landen, met een acuut diarree probleem en zullen alle strontvliegen van de dichtsbijzijnde varkenshouderij op je rug komen te zitten.
Trouwens.... Wist je dat een Zuid Amerikaanse geleerde, na lang onderzoek, ontdekt heeft dat mensen met een laag IQ, die niet genoeg seks hebben, altijd hun mails lezen terwijl ze de muis van hun PC blijven vasthouden....
Je moet je hand nu niet loslaten ... het is toch te laat....Ik wil gewoonweg iedereen een 'Gelukkig Nieuwjaar' toewensen

Vrij naar een mail van H.G.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Er is

email,
femail (of is het female ?)
en
suziemail

:-D

Mechelaar

Suzanne zei

en de mail van *** is malemail