dinsdag 9 juni 2009

Klavertje 7

De Britse jongen Alastair Barnes (9) heeft een zeer zeldzaam klavertjezeven gevonden.
Hij ontdekte het klavertje toen hij met zijn vader de hond uitliet in een park in de buurt van de Engelse plaats Salisbury.
"Ik riep direct m'n vader, maar die geloofde me eerst niet. Ik ben zo gelukkig'', zei hij tegen Daily Mail.
Normaal gesproken hebben klavertjes meestal drie blaadjes.
Bijgelovige mensen zijn ervan overtuigd dat het vinden van een klavertjevier geluk brengt.
De vier blaadjes zouden staan voor hoop, geloof, liefde en geluk.
Klavertjes met vijf of zes blaadjes worden bijna nooit gevonden en zijn zeer uitzonderlijk.

Een klavertjezeven is helemaal uniek!

klavertjevier

Bron: Gimycko die zo niet het klavertjezeven dan toch het artikel vond.

2 opmerkingen:

Gimycko zei

Graag gedaan.

:-)

Anoniem zei

Ik wou graag achterlaten dat een klavertje 7 niet uniek is ik heb er toevallig ook eentje gevonden in de buurt van mijn school.