dinsdag 28 april 2009

Naakt XL-model op cover van modemagazine Love

Mensen letten blijkbaar steeds minder op hun eten. In Groot-Brittannië zag McDonalds zijn verkoopcijfers het laatste jaar ontzettend stijgen en mensen kopen er in de supermarkt steeds meer calorierijke dessertjes. De Britse stylist Giles Hattersley zegt dat het normaal is dat tijdens de crisis de modellen en de ganse bevolking dikker wordt. Want kant-en-klare maaltijden en junkfood zijn nu eenmaal makkelijk en goedkoop. Daarnaast biedt dit eten ook troost tijdens de moeilijke tijden. Mensen verwennen zich tijdens een crisis eerder met kleine dingen als een stuk chocolade dan met een dure reis.
En pannenlatten zijn blijkbaar niet meer interessant voor mannen. Volgens Giles Hattersley geven magere mensen de indruk te veel met zichzelf bezig te zijn, niet met belangrijke dingen. Dikke vrouwen zien er volgens hem elke dag goed uit, omdat ze iets zorgeloos uitstralen, een verademing voor velen tijdens de crisis. Daarom wil hij vrouwen bevrijden door hen aan te raden hun buik niet langer in te trekken. (ep)

1 opmerking:

Anoniem zei

Dik is beautyfull.

Jeanne.