zondag 21 december 2008

Don't worry, be happy

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Is er een dokter in de zaal ? Het wordt nu toch wel echt te gek met die Shoshan !

:-D

Mechelaar

Anoniem zei

Dat is werkelijk de max.

De nieuwste rage bij de volgende street parade ;)

Suzanne zei

De eerste anoniem ken ik, de tweede niet...
Toch een stuk aangenamer als jullie gewoon een voornaam of een nick plaatsen onder jullie reacties!

Anoniem zei

@ Shosh :

Ja, maar dan sta je, na een tijdje, geregistreerd bij honderden websites, blogs, forums, enz. en zit, voor je het weet, je hele Mac of PC vol met van die afgrijselijke cookies.

Mechelaar

Suzanne zei

De snuggerste pcnerd die ik ken, maak een account op google, duurt nog geen volle minuut, tijd dat ik je het abc bijbreng, trouwens buiten op mijn blog hoef je nergens te reageren! :D

Anoniem zei

@ Shoshan :

Ah, nee ?

:-D

Mechelaar

BTW : Wie is die snuggere PCnerd ?
Just2know.
It can not be me, because I own a Mac !

Suzanne zei

Goed een Macnerd dan, net alsof die van Mac geen google-account kunnen aanmaken!
Tof hé de dikke en de dunne!
I like it!

Anoniem zei

Hahaha...

:-D

Mechelaar

Keep up the good work, Shosh !

Suzanne zei

Raar volkje die Mechelaars, maar ik mag ze wel!

Anoniem zei

Ik ook !

:-D

Mechelaar

Peter S. zei

Geef mij maar het origineel, Suus ! http://www.youtube.com/watch?v=KbRkI7U4ZYg&feature=related