zondag 1 november 2009

Docente ???


Nadia Fadil schrijft in De Morgen een stuk tegen de hoofddoekbestrijders. Zelf er uitdagend bijlopend, verliest deze agressieve vrouw zich in sofismen over 'subalterne groepen' en ander sociologengewauwel. Ze identificeert zich met de politieke islam, terwijl ze zich van de religieuze oppervlakte heeft losgemaakt. Op haar facebook-adres: een wahabitisch geklede moslima met opgeheven arm. In een tekstballon een variant op Obama's slogan. Daarnaast krijst deze docente aan de universiteit van Leuven, die alles aan Vlaanderen te danken heeft, haar opleiding, haar carrière, haar inkomen: Fuck Flanders! Welnu, ik mag graag kritisch over u zijn, moeder Vlaanderen, maar nu sta ik pal achter u! Ik zou zo zeggen: fuck Fadil! Alma Mater: ontsla het serpent! Vader België: jaag haar samen met alle salafistische imams het land uit!

Bron: geplukt uit 'BB Blogt'.

2 opmerkingen:

Gim zei

GeenStijl.nl roept 2 november uit tot de Dag van de Geitenneukers.

Een beetje teveel eer, volgens één van de reageerders op volgend artikel :

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/11/hoera_vijf_jaar_gefeliciteerd.html

Hij zou 2 november eerder uitroepen tot de Theo-van-Gogh-Dag. En daar kan ik 100 pct mee leven. Reeds aangestipt in mijn agenda.

Harold zei

Het is zeker ook een resultaat van de positieve discriminatie, want als zich zelf enigszins respecterende universiteit behoor je met zo'n docente toch het schaamtevolle inzicht te komen, dat die bevoordeling en die benoeming, alleen maar heeft geleid tot grootheidswaan bij deze bedekte grootmuil-truttebol. De zak moet ze krijgen en niet op 5 december.