dinsdag 3 februari 2009

Ann, Raymond...

Raymond
Ann Christy
"Dag vreemde man"
*
Je boek, je krant, je sigaret
Je warme sloffen naast ons bed
En je pleziertjes eens per week
De puin wanneer je me ontweek
*
Je scherpe woorden aan 't ontbijt
De voorgewende vriendelijkheid
Waarmee je afscheid van me neemt
Het is me allemaal zo vreemd
*
Dag vreemde man, man van m'n dromen
Jij vreemde man, je komt en gaat
Dag vreemde man, de tijd zal komen
Dan zeg ik 'stop, het is te laat'
*
Je bent sarcastisch, niet attent
Een haast onmogelijke vent
Ik ben je vrouw niet meer alleen
Je hebt er andere om je heen
*
Je bent geëerd en populair
Je gaat op reis, en liefst heel ver
En wanneer kom je nog eens thuis
Je wordt een vreemde in ons huis
*
Dag vreemde man, man van m'n dromen
Jij vreemde man, je komt en gaat
Dag vreemde man, de tijd zal komen
Dan zeg ik 'stop, het is te laat'
*
Dag vreemde man, man van m'n leven
Ach, wie ben jij, waar ga je heen
Dag vreemde man, niets is gebleven
Voor jou, voor mij, jij blijft alleen
*
Waar ben je nou
Ik hou van jou
*
© Copyright Crombé - Boduin

Geen opmerkingen: