donderdag 16 september 2010

west-vlamingen wacht mooie toekomst in zuid-korea

De Europese Unie heeft vandaag een alomvattend handelsakkoord gesloten met Zuid-Korea, in economisch opzicht het 8ste belangrijk land ter wereld. Dit is goed nieuws voor Zuid-Koreaanse autootjes die goedkoper uitgevoerd kunnen worden naar Europa.
Maar ook goed nieuws voor de export van Europese varkens en hun vlees naar dat Zuid-Oost-Aziatische land. En het is toch West-Vlaanderen dat proportioneel gezien veel varkenkwekers en dus varkens telt, of niet soms? Lazen we bijvoorbeeld verleden week niet in een lezersbrief in Het Laatste Nieuws: “West-Vlaanderen heeft zo veel échte varkens dat er geen plaats meer is voor moslims.”
(Bart De Wever en zijn NVA hebben nu in het kader van de preformatiegesprekken en meer in het bijzonder deze omtrent de herfinanciering van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, voorgesteld dat naar het voorbeeld van de nakende Vlaamse export van varkens richting Seoel, Brussel zich zou engageren om in de komende vier jaar een equivalent aan moslims naar Zuid-Korea uit te voeren. Vlaams parlementsvoorzitter  en NVA-frontman Jan Peumans, die ten gevolge van een al of niet vermeende aanval door een Waal op zijn fysieke integriteit, niet in staat zou zijn zijn mond “symmetrisch te openen”, zoals het medisch attest vermeldt, weigert elke commentaar bij deze nieuwe eis van de NVA.)


Bron: Eric ROSSEEL

5 opmerkingen:

gimycko zei

Is Shoshan terug van weggeweest ?


Want, volgens mij, lijkt haar blog gehackt door ene Rosseel of zoiets.


Just2know


Gimycko

Suzanne zei

Terwijl ik wacht op inspiratie plaats ik stukjes waarvan ik denk dat ze in jullie smaak zullen vallen.
Vooral dingen die ik graag zelf geschreven had! Enjoy!

Jacques zei

Ze heeft overal een antwoord op!

Jacques zei

Moet er bij zeggen dat ik het een leuk stukje vind, dus laat maar komen...

Suzanne zei

At your service Jacques.
http://rosseel.wordpress.com