woensdag 7 juli 2010

Cartouche bijna 2 maandjes... met mijn eigen pasgekochte Kodak...

11 opmerkingen:

Gim (of wie dacht je - LOL) zei

Nog effe en we krijgen Shosh's volledige interieur te zien !

;-D

Suzanne zei

Dat is opdat je je zou thuisvoelen als je eens op bezoek komt. :-)
Omdat het hier net een rommelmarkt is zul je wel veel geduld moeten hebben vooraleer je het meeste te zien krijgt.

Nathalie zei

Prachtige foto voor een "amateur van het eerste uur", zeer artistiek. Maar het model mag er ook zijn natuurlijk.

Gim zei

Advies :

Een hond heeft een baasje - Een kat heeft... bediendes !

;-)

Suzanne zei

Gimycko, je hebt gelijk, dat mormeltje is al de baas in huis. :-)

Odette zei

Wat een schoon katertje Suzanne! Zo te zien is het een zeer braveke, daar zul je nog veel plezier mee beleven, niets huiselijker en gezelliger dan een katje!

Lieve groetjes vanuit Watou……

Odette

Harold zei

Een kat is eigenzinnig, een kater is meestal beter hanteerbaar en wil wel leren als het gaat om dingen die in zijn kraam te pas komen.

wij hadden vroeger een kater Bart, toen de kinderen nog klein waren. En als hij 's-nachts buiten met de poesjes bezig was in de krolse periode en we hoorden hem, dan riep mijn vrouw Bart, hier komen.....en even later kwam Bart aan het dakraam krabben om binnen gelaten te worden...

Is dat braaf of niet? ;-))

Groet,
Harold

Harold zei

Vergat ik nog te vertellen dat Bart vernoemd was naar de te vroeg door een ongeluk overleden broer van mijn vrouw...

Leona zei

"Kon er ook eentje krijgen van een nestje , maar een poes moet vrijheid hebben vind ik !! Kan er geen houden op studio , hoe graag ik er ook een wil ! Zijn hier twee in de bouw , komen nooit buiten , zou ikzelf niet over men hart krijgen dus geen voor mij momenteel :-("

Els zei

"wat een lief snoesje! Veel succes ermee gewenst!"

F. zei

Beste groeten, ook aan de kat Cartouche (loopt het al alleen? spreekt het al enkele woordjes? 's nachts nog opstaan om papjes te geven?)