donderdag 3 september 2009

Maatregel Mexicaanse Griep...


Zoals u weet is de Mexicaanse griep overdraagbaar via o.a. deurklinken, toetsenborden, waterkranen, winkelwagentjes etc.
Uit recente onderzoeken blijkt dat de bacterie uiterst gemakkelijk overdraagbaar is door het gebruik van muntstukken en bankbiljetten.
De bacterie hecht zich aan de biljetten en de muntstukken welke dagelijks door vele handen gaan, hetgeen een verhoogd risico op besmetting met zich meebrengt.
Teneinde de Mexicaanse Griep buiten de deur te houden, kunt u uw gebruikte muntstukken en bankbiljetten vanaf heden ( gratis ) bij mij inleveren.
Ik zal dan zorgen dat de bacterie geen kans krijgt verdere besmetting te veroorzaken.
U kunt de muntstukken en bankbiljetten bij mij afgeven of in de brievenbus deponeren.
Deze zal elke dag leeggemaakt en gereinigd worden om besmetting tegen te gaan.
Moest dit problemen veroorzaken mag u altijd rechtstreeks storten op mijn bankrekening.
Indien u niet over dit nummer beschikt, laat het dan even weten.
Tot uw dienst, S.

11 opmerkingen:

Anoniem zei

ik ben ook kandidaat mee te werken aan dit project, ook in mijn brievenbus mag u vuile euro's deponeren, ik zeg ook mee stop aan Mexicaanse griep en wil op deze manier graag mijn steentje bijdragen;-))))))))))))))))))))))))
Marleen

Anoniem zei

Ik raap alles bij mekaar wat ik vinden kan en deponeer het bij U.

Veiligheid voor alles !!!

A.

Harold zei

Beste Suzanne en Anoniem, als jullie het geld verzamelen en storten op mijn rekening nummer, dan is de virusverspreiding geheel uitgeschakeld. Voor jullie vrijwillige medewerking zal ik dan 15% van de gestorte bedragen aan jullie overmaken.

Anoniem zei

let wel op uw
gezondheid want inderdaad hoe meer geld hoe meer microben.
P.P.

Harold zei

Voor die extra zorg bied ik 5% meer!

Suzanne zei

Harry dat zou dus 20% zijn, bedankt maar ik zal zelf zorgen dat er geen miniscul virusje overleeft. :-)
Tot nog toe vind ik A.'s bijdrage de beste. :-)

Harold zei

tsja,
Hollanders willen altijd voor een dubbeltje op de 1e rang zitten. Ik zal een nieuwe offerte laten uitbrengen, door Wouter Bos. Die wil dat doen, mits je garandeert, dst we het alleenrecht krijgen voor de Hollandse brievenbussen en alle andere Europese brievenbussen, exclusief de Belgische. Dit, alleen aannemende dat je op het idee al een patent voor jouw land hebt aangevraagd.

Suzanne zei

Heb een wereldwijd patent!:-)

Harold zei

http://www.liveleak.com/view?i=ed5_1251489937

dan ga ik maar pitten...;-))

Anoniem zei

Werd er al veel gedeponeerd?
Greg

Nathalie zei

Wat moet ik hier nu nog aan toevoegen? Ze zijn allemaal zo gevàt, die blogvrienden van jou...
Tsja, ik raad jouw brievenbus aan, tegen dat ik ze erf, zijn de microben al lang steendood hoop ik !!! Liefs, Nathalie