zondag 26 juli 2009

Wegwerpkind...


Een meisje is met haar familie (asielzoekers) in Amerika, het meisje is zwart, het is acht jaar oud, een kleine meid.
Er wonen nog asielzoekers in de buurt, ze zijn ook zwart net als het meisje, vier van de jongens (de oudste net veertien) hebben dit kleine meisje verkracht.
Toen het kind bebloed en in shock naar haar ouders werd gebracht, mocht ze niet binnen, ze werd verstoten, ze is geen eerbaar meisje meer.
Meer hoef ik daar niet aan toe te voegen, een kindje van acht jaar oud, verstoten omdat ze het slachtoffertje is van een brutale verkrachting.
Ere wie ere toekomt, de Amerikanen zamelen massaal geld in om het meisje aan een toekomst te helpen, maar komt het meisje dit ooit te boven?
Vrij naar een recent krantenbericht:
(Amerika is geschokt door een brutale verkrachtingszaak in Phoenix, Arizona.
Vier jongens hebben een meisje van acht "op beestachtige wijze" verkracht.
Zowel daders als slachtoffer zijn asielzoekers uit het Westafrikaanse Liberia.
Wat de Amerikanen bijzonder hoog zit is de reactie van de vader van het verkrachte meisje: die liet de politie weten dat hij zijn dochter niet meer moest hebben nu ze onteerd was en dat hij zich schaamde voor wat zij deed.)
Potloodtekening geplukt van internet.

4 opmerkingen:

Gim zei

En dan mag je niet kwaad worden...

Getver !

Als ik wat meer plaats had, bij mij thuis, was die kleine meid direct welkom !

Suzanne zei

ja, Gim, gelukkig denken veel Amerikanen erover zoals jij.

Anoniem zei

Toevallig las ik uw artikel, ik kom sporadisch op uw blog, en ik denk dat gezien het kind verstoten werd door haar ouders ze er nooit bovenop komt.
Ze zal altijd denken dat het aan haar lag want immers zelfs haar mama en papa willen haar niet meer.
Dat komt nooit meer goed.
Jeanne.

Anoniem zei

Degoutant.
Greg