donderdag 25 september 2008

Pluspuntjes...

Voorzichtig kom ik nu met de pluspuntjes...
Pluspunten:
Vechtlustig, steeds bereid opnieuw te beginnen (vallen en opstaan).
Vergeef snel, ben ook bereid oprechte verontschuldigingen aan te bieden als ik iemand onrecht deed (maar na de verontschuldiging moeten ze er dan ook niet verder over zeuren).
Sociaal, ik maak snel vrienden, ben oprecht in anderen geïnteresseerd, heb dan ook een grote kennissenkring en enkele héél goede vrienden.
Idealistisch, populair, gul, loyaal, eerlijk, recht door zee.
Hou van actie, feestjes, maar ook van hard werken (mits voldoening).
Dank aan een rijke verbeelding zit ik nooit om ideeën verlegen.

Zo, klinkt iets beter maar is uiteraard ook al een tijdje over datum. :-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Voor zij die houden van profileringen aanmaken, hebben ze met deze 2 artikels al meer dan een hand vol.
Goe bezig, Suzy !
Hopelijk leest je toekomstige werkgever niet mee, want ik denk dat hij (of zij) aan dit Oostends Persoontje een hele kluif zal hebben !

:-D

Gimycko

eric rosseel zei

duidelijk een tijdje over datum! zeg dat wel! "als een razende te keer gaan" wordt hier plots "vechtlustig" (haha! grapje!). "Steeds bereid te vallen en op te staan". Dat zal met die lekkere toespijs zijn, vol energie. Eet een Mars en drink een Coke!
Groetjes, Eric