maandag 11 januari 2010

Superlink voor jullie...

http://casper.frontier.nl/

Als je met je cursor op het vliegtuig gaat staan, zie je wat voor vliegtuig het is, welke maatschappij hij voor vliegt en of hij opstijgt of daalt. Als je er op klikt, komt in het hokje links een plaatje van het vliegtuig te voorschijn. Daar kun je ook op die verschillende symbolen klikken en zien voor welke maatschappij hij voor vliegt , enz.
Omdat de link zoveel succes heeft bij mijn emailvrienden plaats ik hem op de blog,
zo kunnen jullie allemaal meegenieten.
Suzanne

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Jezus ! Dat is echt schitterende kwaliteit.
Is dat allemaal wel "terrorist proof" ?
Suzie, dikke, warme en stevige knuffel van E.M.

Suzanne zei

Ja, is inderdaad de moeite waard, als ik me niet vergis heb ik de link doorgekregen van Odette, dus ook voor haar een warme stevige knuffel. :-)