vrijdag 30 oktober 2009

Bono vereeuwigd op doek.

Suzanne van Scoobydoe heeft een schilderij laten maken van haar Bono, prachtig!
Favoriete links: hondenuitlaatservice.


Heb jij ook zo'n leuke hond?
Dan wil ik hem of haar graag voor jou vereeuwigen op doek!
Bono heb ik realistisch geschilderd op een doek van 60 x 60 cm, maar je kunt kiezen uit verschillende stijlen, kleuren en formaten. Het enige wat ik nodig heb is een mooie foto (... en daar kan Suus geweldig voor zorgen!).
Interesse?? Bel me vrijblijvend op voor meer info... 06-22460583.

Nicole Verhoeven.


Wil je een prachtig stel honden adopteren? Grijp je kans:
http://scoobydoe.punt.nl/#482024

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wie doet nu zo'n mooie honden weg?
Die van negen jaar zal treuren, en het zijn wel grote om er twee ineens te adopteren.
Jammer, wil je laten weten of ze een goed thuis gevonden hebben?
Of misschien gaan die mensen ze toch houden.

Een hondenvriend.

Anoniem zei

Super, net een foto ipv een schilderij, prachtig dier.
K.

Anoniem zei

Hallo Suzanne,

nee... helaas... ze hebben nog geen ander huis gevonden! Als dat het geval is, dan zet ik het ook op de weblog. De baasjes gaan ze iig niet houden, zoals in 1 vd reakties gehoopt wordt.. helaas.

Groet,
Suzanne.